Direktlänk till inlägg 31 december 2013

HEJ!

Av Movie•Palace - 31 december 2013 13:22

Hej!


Jag är en film älskare och jag kommer försöka uppdatera om någon ny film/serie varje dag, de få dagar jag inte skriver om något finns det alltid en anledning för det. :) Lite närmare info: 

Jag kommer skriva om filmer och serier som jag har sett. Jag kommer betygsätta dom 1 - 5. Jag kommer även förklara om varför jag tycker som jag gör. 


Om jag inte har skrivit om en film eller serie  som ni gillar så kan ni maila eller kommentera förslag.

Min mail är:  moviespot@outlook.com  och jag kollar mailen varje måndag och söndag.


#BYE 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Movie•Palace - 4 mars 2014 13:25

BOKTJUVEN   Jag såg denna dagen efter premiären (tror jag) och jag kan ju ganska direkt säga...   *SPOILER*    ...att jag grät enormt mycket i slutet och trots att detta var för 3 dagar sedan så blir jag fortfarande "mobbad" av de kompisa...

Av Movie•Palace - 4 mars 2014 13:12

SAFE HAVEN   Trots de låga förväntningarna över ännu en kärleksfilm så blev jag positivt överraskad när det visade sig finnas skräck/action scener i filmen <3   Som sagt så var det kärlek i men den var helt fantastisk ändå! ;-)   Jag k...

Av Movie•Palace - 1 februari 2014 12:45

WE'RE THE MILLERS   Detta är en av de bästa komedierna jag någonsin har sett och det är bara ett plus att Jennifer Aniston är med :) Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att den är helt fantastisk, helt sjuk men fantastisk, så jag avs...

Av Movie•Palace - 30 januari 2014 12:53

HANGOVER - PART 2   Detta är då andra delen utav en helt underbar film, denna är lika rolig (om inte ännu roligare) Det är ännu rörigare i deras minnen och det är en väldigt spännande story :) Jag hade faktisk ganska låga förhoppningar på denna...

Av Movie•Palace - 24 januari 2014 12:20

THE WALKING DEAD - SEASON 3   Detta är då tredje säsongen av en av världens bästa serie men tyvärr.... dom misslyckas ganska rejält med denna säsong :(  Trots väldigt bra säsonger tidigare så händer det någonting och det har mycket med att göra...

Presentation


Hej, hoppas du ser något av intresse, annars kan du:

maila dina förslag till:

moviespot@outlook.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards