Direktlänk till inlägg 8 januari 2014

THE WALKING DEAD - SEASON 1

Av Movie•Palace - 8 januari 2014 18:27

 THE WALKING DEAD - SEASON 1

 


Detta är en av dom bästa serierna som finns! Jag älskar The Walking Dead!

Säsong 1 startade 31 oktober 2010 och efter det blivit bättre och bättre! <3

 

Detta är en serie för oss -zombie-apokalyps-action-drama- älskare ;)

Den rekomenderas från 15 år tyvärr och jag tycker att om man är lätt skrämd eller lätt får mardrömmar kan det vara bra att följa rekomendationen.... Det kan även vara smart att fråga en förälder innan om ni är yngre, eftersom vissa föräldrar kan hålla hårt i sådana regler... ;)

 

Säsongen består ändast av 6 avsnitt och är därför väldigt kort, men det händer så mycket i dom flesta avsnitten vilket gör att det inte känns så kort. :)

 

Säsong 1 får betyg 4 av 5 p.g.a att jag känner att det kunde hänt liiite mer innan säsongs avslutningen kom... men det är kanske bara jag. Sedan är varje avsnitt ca. 1 timme i säsong 1 (tror jag) och det är ganska länge för 1 avsnitt ;)

 

Trailern:



#BYE

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Movie•Palace - 4 mars 2014 13:25

BOKTJUVEN   Jag såg denna dagen efter premiären (tror jag) och jag kan ju ganska direkt säga...   *SPOILER*    ...att jag grät enormt mycket i slutet och trots att detta var för 3 dagar sedan så blir jag fortfarande "mobbad" av de kompisa...

Av Movie•Palace - 4 mars 2014 13:12

SAFE HAVEN   Trots de låga förväntningarna över ännu en kärleksfilm så blev jag positivt överraskad när det visade sig finnas skräck/action scener i filmen <3   Som sagt så var det kärlek i men den var helt fantastisk ändå! ;-)   Jag k...

Av Movie•Palace - 1 februari 2014 12:45

WE'RE THE MILLERS   Detta är en av de bästa komedierna jag någonsin har sett och det är bara ett plus att Jennifer Aniston är med :) Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att den är helt fantastisk, helt sjuk men fantastisk, så jag avs...

Av Movie•Palace - 30 januari 2014 12:53

HANGOVER - PART 2   Detta är då andra delen utav en helt underbar film, denna är lika rolig (om inte ännu roligare) Det är ännu rörigare i deras minnen och det är en väldigt spännande story :) Jag hade faktisk ganska låga förhoppningar på denna...

Av Movie•Palace - 24 januari 2014 12:20

THE WALKING DEAD - SEASON 3   Detta är då tredje säsongen av en av världens bästa serie men tyvärr.... dom misslyckas ganska rejält med denna säsong :(  Trots väldigt bra säsonger tidigare så händer det någonting och det har mycket med att göra...

Presentation


Hej, hoppas du ser något av intresse, annars kan du:

maila dina förslag till:

moviespot@outlook.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards