Direktlänk till inlägg 11 januari 2014

HANGOVER - PART 1

Av Movie•Palace - 11 januari 2014 19:46

HANGOVER - PART 1

 


Detta är en jätte rolig film, den har väldigt rolig humor och är på ett sätt väldigt spännande! :)

 

Det är en av dom bästa komedierna som jag har sett och den är verkligen jätte bra! <3

 

Den får betyg 5 av 5 för den är verkligen super bra! Den är ca 90 minuter tror jag och den känns jätte kort! :)


Bild:

 


Trailer:


#BYE

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Movie•Palace - 4 mars 2014 13:25

BOKTJUVEN   Jag såg denna dagen efter premiären (tror jag) och jag kan ju ganska direkt säga...   *SPOILER*    ...att jag grät enormt mycket i slutet och trots att detta var för 3 dagar sedan så blir jag fortfarande "mobbad" av de kompisa...

Av Movie•Palace - 4 mars 2014 13:12

SAFE HAVEN   Trots de låga förväntningarna över ännu en kärleksfilm så blev jag positivt överraskad när det visade sig finnas skräck/action scener i filmen <3   Som sagt så var det kärlek i men den var helt fantastisk ändå! ;-)   Jag k...

Av Movie•Palace - 1 februari 2014 12:45

WE'RE THE MILLERS   Detta är en av de bästa komedierna jag någonsin har sett och det är bara ett plus att Jennifer Aniston är med :) Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att den är helt fantastisk, helt sjuk men fantastisk, så jag avs...

Av Movie•Palace - 30 januari 2014 12:53

HANGOVER - PART 2   Detta är då andra delen utav en helt underbar film, denna är lika rolig (om inte ännu roligare) Det är ännu rörigare i deras minnen och det är en väldigt spännande story :) Jag hade faktisk ganska låga förhoppningar på denna...

Av Movie•Palace - 24 januari 2014 12:20

THE WALKING DEAD - SEASON 3   Detta är då tredje säsongen av en av världens bästa serie men tyvärr.... dom misslyckas ganska rejält med denna säsong :(  Trots väldigt bra säsonger tidigare så händer det någonting och det har mycket med att göra...

Presentation


Hej, hoppas du ser något av intresse, annars kan du:

maila dina förslag till:

moviespot@outlook.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards