Alla inlägg under december 2013

Av Movie•Palace - 31 december 2013 15:20

HOURS

 

Detta är en film med Paul Walker från 2013. Det är en av dom sista filmerna som han medverkade i och den är jätte bra!

Jag tycker att han gör rollen super bra! Personligen är detta en av mina favoriter och den är väldigt rörande.

 

Detta en passande film för er som gillar katastrof/drama filmer. 

Jag var lite skeptisk mot den först men när jag väl hade satt på den kunde jag inte sluta titta! :)

 

Den går att kolla på online på flera sidor med svensk text, bl.a  www.swefilmer.com och www.dreamfilm.se

 

Den får betyg 5 av 5 av mig. 

 

 

Här är trailern.



#BYE



Av Movie•Palace - 31 december 2013 13:22

Hej!


Jag är en film älskare och jag kommer försöka uppdatera om någon ny film/serie varje dag, de få dagar jag inte skriver om något finns det alltid en anledning för det. :) Lite närmare info: 

Jag kommer skriva om filmer och serier som jag har sett. Jag kommer betygsätta dom 1 - 5. Jag kommer även förklara om varför jag tycker som jag gör. 


Om jag inte har skrivit om en film eller serie  som ni gillar så kan ni maila eller kommentera förslag.

Min mail är:  moviespot@outlook.com  och jag kollar mailen varje måndag och söndag.


#BYE 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, hoppas du ser något av intresse, annars kan du:

maila dina förslag till:

moviespot@outlook.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards