Alla inlägg under januari 2014

Av Movie•Palace - 30 januari 2014 12:53

HANGOVER - PART 2

 


Detta är då andra delen utav en helt underbar film, denna är lika rolig (om inte ännu roligare) Det är ännu rörigare i deras minnen och det är en väldigt spännande story :)

Jag hade faktisk ganska låga förhoppningar på denna film men den var otrolig! :D

 

Den får betyg 4 av 5 för den är väldigt bra, men som sagt, liiite rörig... :)

 

Trailer:

#BYE

Av Movie•Palace - 24 januari 2014 12:20

THE WALKING DEAD - SEASON 3

 


Detta är då tredje säsongen av en av världens bästa serie men tyvärr.... dom misslyckas ganska rejält med denna säsong :( 

Trots väldigt bra säsonger tidigare så händer det någonting och det har mycket med att göra vart dom är och de nya skådespelarna i serien som gör att det inte riktigt når ut till alla. :-/

 

Den tredje säsongen får betyg 3 av 5 för trots den dåliga säsongen så är The Walking Dead en VÄLDIGT bra seie! <3

 

Trailer: 

 



#BYE

Av Movie•Palace - 23 januari 2014 12:29

HOBBIT - DESOLATION OF SMAUG

 


Detta är andra filmen från Hobbit trilogin :)

Den är jätte bra och väldigt spännande, den slutar så jäkla spännande vilket gör att jag längtar såååå jäkla mycket efter den sista <3 <3 <3

 

Utav de två som finns redan så är detta den bästa och som sagt den är jäkligt spännande!!! <3

 

Den får betyg av 5 för jag älskar den verkligen! <3

 

Trailer: 

 



#BYE

Av Movie•Palace - 21 januari 2014 09:56

HOBBIT - AN UNEXPECTED JOURNEY


Detta är en jätte bra film enligt mig, den är ganska lång men väldigt spännande :)

Det bästa är att det kommer uppföljare till den! :) 

Detta är ju då historien om Bilbo (Han är med en liten del av Lord of The Rings) och allt som händer utspelar sig 60 år innan det som händer i Lord of The Rings :)

Lord of The Rings är några av mina absoluta favoriter och jag älskar Hobbit filmen (filmerna) jätte mycket.

 

Den får betyg 4,5 av 5 för jag tycker att den är jätte bra men liite tråkig då och då....

 

Trailer: 

 


#BYE


Av Movie•Palace - 16 januari 2014 12:09

THE WALKING DEAD - SEASON 2

 


Andra säsongen av en av världens bästa serie!

Denna säsongen är längre än första och innehåller ännu mer spänning! :D

 

Även på denna säsong är det 15 års gräns, så läs om första säsongen (här på bloggen) så får ni läsa om vad jag tycker ni ska göra om ni är yngre... ;)

 

Säsong 2 får betyg av 5 för jag tycker att den är bra, men den kunde varit bättre :)

 

Trailer:

 



#BYE

Av Movie•Palace - 13 januari 2014 19:09

THE JONESES

 


En helt OK film, den kunde varit bättre men som sagt, helt OK. :)

I den här filmen är bl.a Demi Moore med och hon spelar faktiskt väldigt bra!

 

Detta är typ lite av en kärleks/drama/komedi skulle jag nog säga.....

 

Den får betyg 3 av 5 för den var inte den bästa jag har sett men en film jag kan tänka mig att se om med någon kompis.

 

Trailer:



#BYE

Av Movie•Palace - 11 januari 2014 19:46

HANGOVER - PART 1

 


Detta är en jätte rolig film, den har väldigt rolig humor och är på ett sätt väldigt spännande! :)

 

Det är en av dom bästa komedierna som jag har sett och den är verkligen jätte bra! <3

 

Den får betyg 5 av 5 för den är verkligen super bra! Den är ca 90 minuter tror jag och den känns jätte kort! :)


Bild:

 


Trailer:


#BYE

Av Movie•Palace - 9 januari 2014 10:12

CARRIE - 2013

 


Detta är en väldigt bra film, Chloe Grace Moretz gör rollen som Carrie jätte bra och Julianne Moore spelar rollen som galen mamma supert!

 

Detta är ju den nyaste versionen av filmen och jag har själv inte sett den första med Sissy Spacek i huvudrollen som Carrie...

Av det jag har hört så är orginalet från -76 bäst om man har sett den innan.

 

Den får betyg av 5 för att den var lite konstig i slutet och det drog ner en del på betyget... Men den är i stort sett väldigt bra! :)

 

!OBS! SKRÄCK !OBS!

 

Trailer: 



#BYE

Presentation


Hej, hoppas du ser något av intresse, annars kan du:

maila dina förslag till:

moviespot@outlook.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards