Alla inlägg under mars 2014

Av Movie•Palace - 4 mars 2014 13:25

BOKTJUVEN

 


Jag såg denna dagen efter premiären (tror jag) och jag kan ju ganska direkt säga...

 

*SPOILER* 

 


...att jag grät enormt mycket i slutet och trots att detta var för 3 dagar sedan så blir jag fortfarande "mobbad" av de kompisarna som var med och kollade     

 

I alla fall, denna film handlar om andra världskriget och jag brukar oftast gilla filmer som handlar om 'förr' men denna var helt fantastisk! <3

 

De hade verkligen tagit rätt personer för rollerna!

 

Den får betyg 4 av 5 för jag gillar inte sorliga slut ;-)

 


(Jag vet att när den är delvis verklighetsbaserad kan man inte alltid få ett lyckligt slut men jag gillar verkligen INTE sorliga slut för när jag ser en sorlig film så är det nästan som en maskin som går igång inuti mitt huvud som gör att jag MÅSTE gråta för det är så känslosamt!)

 

Trailer: 


#BYE

 

Av Movie•Palace - 4 mars 2014 13:12

SAFE HAVEN

 


Trots de låga förväntningarna över ännu en kärleksfilm så blev jag positivt överraskad när det visade sig finnas skräck/action scener i filmen <3

 

Som sagt så var det kärlek i men den var helt fantastisk ändå! ;-)

 

Jag kan ju vara helt ärlig och förklara att jag personligen inte är ett stort fan av kärleksfilmer men vissa fastnar jag helt enkelt för :) Denna filmen har jag nördat i ca. 2 veckor och jag kan snart scenerna utantill :P

 

Jag ger denna 5 av 5 för jag är helt kär i denna filmen!

 

Trailern: 



#BYE



*Jag är ledsen över den dåliga uppdateringen, ärligt. Men jag har helt enkelt inte haft tid att lägga upp någonting förrens nu. 


#BYE

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, hoppas du ser något av intresse, annars kan du:

maila dina förslag till:

moviespot@outlook.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards